ناپدری

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:05

ارز ديجيتال تتر چيست و چه کاربردي دارد؟

تتر يک ارز ديجيتال با واحد انحصاري USDT است. اين ارز ديجيتال با قيمت ثابت خود از شما در مقابل نوسانات بازار محافظت مي‌کند و به کمک آن مي‌توانيد به صورت ديجيتالي دلار منتقل کنيد. اگر در بازار ارزهاي ديجيتال باشيد؛ احتمالا نام ارز ديجيتال تتر را شنيده‌ايد.

شايد براي شما سوال باشد که تترچيست، چگونه کار مي‌کند و چرا قيمت آن هميشه ثابت است. در ادامه به تمامي اين سوالات پاسخ داده خواهد شد.

ارز ديجيتال تتر چيست؟

 

s2_nb53.jpg

ارز ديجيتال تتر با واحد اختصاري USDT، همچنين قيمت آن هميشه ثابت است. درواقع ارزش هرواحد ارز ديجيتال تتر برابر با 1 دلار آمريکا است. اين ارز ديجيتال يکي از ده ارز ديجيتال با ثبات در بازار رمز ارزها محسوب مي‌شود. اين رمز ارزهاي باثبات داراي پشتوانه کالا و دارايي‌هاي ديگر هستند. درواقع قيمت ارزهاي ديجيتال باثبات هميشه وابسته به ارزش دارايي‌هاي پشتوانه است و با آنها بالا و پايين مي‌شود.

به جز تتر، تعداد زيادي از آن‌ها با پشتوانه دلار آمريکا در بازار عرضه شده است، اما USDT در حال حاضر قدرتمندترين ارز ديجيتال باثبات است.

کاربرد ارز ديجيتال تتر براي کاربران به دو شکل است.

در امان ماندن از نوسانات شديد بازار.

انتقال آسان پول به صرافي‌ها و کيف پول‌ها به صورت دلاري.

تتر را مي‌توانيد در کيف پول‌هاي ديجيتالي روي موبايل و يا کامپيوتر خود يا کيف پول‌هاي موجود در صرافي‌ها ذخيره کنيد. ارسال و دريافت آن به‌ سادگي و سرعت ارسال يک ايميل است. همين ويژگي‌ها موجب شده است که اين ارز ديجيتال براي معامله‌گران بسيار محبوب باشد.

شرکت آيفينکس  مالک تشکيلات تتر و گرداننده صرافي ارز ديجيتال بيتفينکس است. اين ارز ديجيتال ابتدا رسماً در سال ???? با نام Realcoin عرضه شد و پس از مدت کوتاهي نام آن تغيير کرد. اين شرکت در سال ???? يک ارز ديجيتال ديگر به نام Tether Gold عرضه کرد که داراي پشتوانه طلا نيز است.

چرا قيمت آن هميشه ثابت است؟

به ازاي هر واحد از اين ارز ديجيتال  که توليد مي‌شود ? دلار در ذخاير بانکي نگهداري مي‌شود که به عنوان پشتوانه اين ارز ديجيتال عمل مي‌کند. درواقع اگر ?,???,??? واحد USDT  به بازار عرضه شده باشد؛ ?,???,??? دلار در خزانه بانک نگهداري مي‌شود تا قيمت آن همواره برابر ? دلار بماند.

USDT در ابتدا روي لايه Omni، بستري روي بلاک چين بيت کوين، توزيع شد. اکنون روي بلاک چين‌هايي از جمله اتريوم، بيت کوين کش، ترون و الگورند نيز عرضه مي‌شود. درواقع اين موضوع يعني دسترسي به تتر بسيار آسان است و مي‌توان آن را روي کيف پول‌هاي رسمي اتريوم، بيت کوين کش، ترون و Algorand  ذخيره کرد.

واحدهاي اين ارز نسبت به نياز بازار و در دوره‌هاي زماني مختلف از سوي شرکت آيفينکس توليد و به صرافي بيتفينکس وارد مي‌شوند؛ سپس از آنجا توسط معامله‌گران به صرافي‌هاي ديگر نيز مي‌روند. با اين‌ که تراکنش‌هاي USDT غيرمتمرکز است و روي بلاک‌ چين‌هاي بزرگي انجام مي‌شود، توزيع واحدهاي آن کاملاً متمرکز انجام مي‌شود و نمي‌توان آن را يک ارز ديجيتال غيرمتمرکز دانست.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم همچنين از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:21

خانه هوشمند وايرلس و همه چيز درباره ي آن

 

 

در اين مقاله به بررسي خانه هوشمند وايرلس پرداخته شده است اين سيستم ها مزايا و معايب مختلفي دارند که هنگام خريد حتما بايد به آن ها توجه کنيد

 

 

با رونق گرفتن استفاده از خانه هوشمند در سرتاسر دنيا و معرفي تکنولوژي هاي بي سيم، خانه هوشمند وايرلس پا به عرصه وجود گذاشت. تجهيزات مورد استفاده در اين خانه ها مجهز به قابليت ارتباط بي سيم هستند. ارتباط بي سيم، استفاده از اين تجهيزات را راحت تر کرده است. اين تکنولوژي در کنار سهولت استفاده مزايا و معايب ديگري نيز دارد که در ادامه مقاله به بررسي آن ها مي پردازيم. با ما همراه باشيد.

خانه هوشمند چيست؟

خانه هوشمند يک فناوري جديد است که به کاربر امکان مي دهد بخش هاي مختلف خانه را به کمک موبايل کنترل کند. امکانات متنوع و گسترده اي را مي توان در غالب خانه هوشمند به کاربران ارائه کرد. مهمترين امکانات قابل ارائه در ساختمان هوشمند (خانه هوشمند وايرلس يا سيمي) عبارتند از:

  • کنترل هوشمند تجهيزات روشنايي
  • کنترل هوشمند لوازم برقي
  • کنترل هوشمند شيرهاي اصلي آب و گاز
  • کنترل هوشمند پرده و کرکره هاي برقي
  • کنترل هوشمند تردد
  • کنترل هوشمند سيستم آبياري
  • و

در خانه هوشمند يک اپليکيشن رابط کاربر با سيستم هوشمند است. ارتباط کاربر با سيستم بر بستر اينترنت انجام مي شود. بنابراين لازم است تجهيزات خانه هوشمند به اينترنت متصل شوند. اتصال اين تجهيزات به اينترنت به دو روش انجام مي شود.

 

در روش اول تجهيزات خانه هوشمند به يک دستگاه واسط متصل مي شوند و دستگاه واسط به اينترنت وصل مي شود. در روش دوم هر يک از تجهيزات به صورت مستقل به اينترنت متصل مي شوند.

تفاوت خانه هوشمند با سيستم سنتي

به منظور انجام عمليات کنترلي در خانه هوشمند، لازم است فرمان هاي کنترلي بين تجهيزات تبادل شود. تبادل اطلاعات کنترلي نياز به يک بستر ارتباطي دارد که خط فرمان ناميده مي شود. تفاوت اصلي سيستم هوشمند با سيستم سنتي در وجود همين خط فرمان است.

خانه هوشمند علاوه بر سيم کشي خط قدرت (سيم کشي سنتي) نياز به سيم کشي خط فرمان نيز دارد. نوع سيم مورد استفاده براي خط فرمان مي تواند انواع مختلفي داشته باشد. پروتکل هاي ارتباطي خانه هوشمند مورد استفاده توسط تجهيزات تعيين کننده ارتباط سيمي يا خانه هوشمند وايرلس است.

خانه هوشمند وايرلس

منظور از خانه هوشمند وايرلس، سيستمي است که خط فرمان آن بر بستر بي سيم شکل گرفته است. براي استفاده از اين تجهيزات نيازي به سيم کشي خط فرمان وجود ندارد. چنانچه تجهيزات هوشمندسازي ساختمان مورد استفاده شما مستقلا به اينترنت متصل شوند (Stand-alone) کافي است آن ها را جايگزين تجهيزات سنتي کنيد.

 بيشتر بخوانيد:   سيستم امنيتي هوشمند     محصولات خانه هوشمند    اسمارت سکيوريتي    شهر هوشمند ايران

به عنوان مثال اگر کليد سنتي را با کليد لمسي هوشمند واي فاي جايگزين کنيد، مي توانيد کنترل روشنايي را به کمک موبايل انجام دهيد. گروه ديگري از تجهيزات خانه هوشمند وايرلس از طريق يک دستگاه واسط (گِيت وِي يا هاب و يا …) به اينترنت متصل مي شوند. در اين حالت ارتباط تجهيزات با دستگاه واسط به صورت بي سيم برقرار مي شود. ارتباط گيت وي با اينترنت مي تواند به صورت بي سيم يا باسيم برقرار شود.

مزاياي خانه هوشمند وايرلس

استفاده از سيستم هاي بي سيم مزاياي مختلفي دارد. اگرچه نوع تکنولوژي ارتباطي و پروتکل مورد استفاده در اين زمينه اهميت بالايي دارد، با اين وجود مي توان مزاياي زير را براي خانه هوشمند وايرلس برشمرد.

  • نصب راحت و عدم نياز به تغيير سيم کشي
  • قابليت نصب در ساختمان هاي در حال ساخت و در حال استفاده
  • قابليت توسعه آسان و نامحدود سيستم
  • قابليت جابجايي تجهيزات به خانه جديد
  • نداشتن محدوديت نصب در مکان هاي مختلف

البته با توجه به نوع تجهيزات و پروتکل ارتباطي آن ها مي توان موارد ديگري ررا نيز به اين ليست اضافه کرد.

معايب خانه هوشمند بي سيم

هر سيستمي در کنار مزايايي که براي ما دارد، قطعا معايبي نيز خواهد داشت. خانه هوشمند وايرلس نيز معايبي دارد که در ادامه بيان خواهيم کرد.ذکر اين نکته ضروري است که شايد همه موارد ياد شده براي شما حائز اهميت نباشند.

  • محدوديت فاصله نودها از يکديگر
  • نويز پذيري بالا، اين تجهيزات براي مکان هاي با نويز بالا (مانند موتورخانه) مناسب نيستند

البته با توجه به نوع پروژه و امکانات مورد انتظارر مي توان موارد بيشتري را به ليست بالا اضافه کرد.

جمع بندي

خانه هوشمند وايرلس يکي از انواع خانه هوشمند است که نصب و بهره برداري راحتي دارد. نصب راحت و عدم نياز به تغيير سيم کشي اين سيستم ها را به يک گزينه ايده آل براي ساختمان هاي در حال استفاده بدل کرده است. از سوي ديگر اين سيستم ها براي مکان هايي که نويز زيادي دارند انتخاب مناسبي نيستند.

توصيه مي کنيم قبل از انتخاب سيستم خانه هوشمند خود با يک کارشناس در اينباره مشورت کنيد. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند.

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 541 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:12

بررسي مهمترين عوامل تاثيرگذار بر قيمت دوربين مداربسته

 

 

 

يکي از بزرگ ترين دغدغه خريداران دوربـين مداربسته همواره قيمت اين سيستم ها بوده و هست .

اين به اين معني نيست که دوربـين مداربسته مورد نظر گران قـيمت است و يا ارزان قيمت ، در هر دو صورت مساله اين هست که آيا اين دوربـين مداربسته مورد نظر داراي قيمت واقعي مـتناسب با محصول هست و يا قيمت آن مناسب نيست .

اگر بتوانيم به خوبي تـحليل خـصوصيات تاثير گذار بر قيمت دوربـين هاي مداربسته را انجام دهيم ممکن است با دوربين گران قيـمتي رو به رو شويـم که حتي داراي ارزش بالاتري نسبت به خصوصياتش مي باشد .

و بر عکس ممکن است دوربـين مداربـسته اي خيلي ارزان باشد ولي کماکان ارزش واقعي پايين تري داشته باشد .

 

عوامل تاثير گذار بر قيمت دوربين مداربسته دو دسته اند .

? دسته اول – عوامل بديهي در قيمت دوربين مداربسته

که شامل عواملي مي باشد که جزء خصوصيات بارز دوربين بوده و توسط افراد عادي اين مسائل قابل تحليل مي باشند .

 

? دسته دوم – خصوصيات پنهان

اين دسته بسيار مهم تر از دسته اول مي باشد . اما متاسفانه اطلاع رساني کمي در اين مورد صورت ميگيرد .

در اين مقاله سعي شده به دقت اين مسائل مورد بررسي قرار بگيرد و اطلاع رساني کاملي در اختيار خريداران دوربين هاي مداربسته قرار گيرد .

دسته اول: عوامل بديهي در قيمت دوربين مداربسته

رزولوشن دوربين مداربسته

شايد بتوان گفت که رزولوشن دوربين مداربسته اولين گزينه اي هست که در هنگام خريد دوربين مداربسته بررسي مي شود .

در اين که رزولوشن دوربين مداربسته در قيمت آن تاثير مي گذارد شکي نيست اما بايد دقت نمود که اين رزولوشن تصوير خروجي هر چقدر اهميت دارد فريـم ريـت تصوير خروجي نيز روي قيمت اثر گذار مي باشند و همچنين بايد از مقدار رزولوشن مطمئن شد که روشن اين کار توضيح داده مي شود .

طريقه تشخيص رزولوشن دوربين مداربسته

با توجه به اين که هميشه رزولوشن هاي اعلامي از سوي فروشندگان نامعتبر صحيح نبوده و گاها با تغييرات در GUI  دوربين رزولوشن نمايشي را تغيير داده و خريدار را فريب مي دهند .

بايد بدانيد هزينه ي ارزان خريدن ، گاهي بيشتر از گران خريدن است ، براي مثال ، يک سيستم مداربـسته از برند مـعتبر با قـيمت X تومان و يک سيستم مداربسته NoName و نا معتبر با قيمت نصف آن را تصور نماييد . شايد با خريدن سيستم NoName نيمي از پولتان را صـرفه جويي کرده باشيد ولي يـقينا ، پـس از مدتي هزينه ي نگهداري آن به مراتب بيشتر از قيمت اوليه خواهد بود .

انتخاب DVR و NVR مناسب

راحت ترين روش براي تشخيص رزولوشن دوربين مداربسته اين است که ابتدا تصوير دوربين فوق را با دستگاه DVR رکورد نماييم و سپس از تصوير فوق Back Up  (بک آپ) گرفته و در نرم افزار VLC Player  در کامپيوتر آن تصوير را Play  نماييم .

از طريق اين نرم افزار ما مي توانيم جزئيات و از جمله رزولوشن هاي تصوير را بررسي نماييم .

سلوشن دوربين هاي مداربسته

در اينجا سلوشن و يا راهکار به معناي نوع تصوير خروجي دوربين هاي مداربسته مي باشد .

دوربين هاي تحت شبکه از نظر قيمت بالاتر از انواع دوربين هاي آنالوگ مي باشند .

جهت تشخيص دوربين هاي تحت شبکه بايد به کابل دوربين هاي تحت شبکه توجه کرد . دوربين هاي تحت شبکه داراي سوکت شبکه cat 5  و cat6 به سوئيچ شبکه و دستگاه NVR وصل مي شود .

در رده قيمتي دوربين هاي مداربسته همواره دوربين هاي تحت شبکه IP  از قيمت بالاتري برخوردارند که اين قيمت باز هم به عوامل بسياري که شرح داده خواهد شد، بستگي دارد.

بعد از دوربين هاي تحت شبکه دوربين هاي آنالوگ از قيمت پايين تري برخوردار است .

روش تشخيص اوليه اين دوربين ها مي تواند کابل خروجي تصوير آن ها باشد .

کابل تصوير دوربين هاي مداربسته آنالوگ کابل کواکسيال مي باشد که جهت اتصال به دوربين و دستگاه DVR از کانکتور BNC بهره مي برد .

? قيمت انواع مختلف دوربين آنالوگ از گران به ارزان عبارت اند از :

دوربين مداربسته HDSDI
دوربين مداربسته HDTVI
دوربين مداربسته HDCVI
دوربين مداربسته AHD
دوربين مداربسته آنالوگ

تاثير کيس دوربين مداربسته در قيمت دوربين مداربسته :

از ديگر عوامل تاثير گذار بديهي در قيمت دوربين مداربسته کيس اين دوربين ها از نظر جنس و سايز و طراحي انحصاري مي باشد .

جنس کيس دوربين مداربسته از نظر پلاستيک و يا فلزي بودن روي قيمت آن اثر گذار هست .

ابعاد کيس دوربين مداربسته عامل ديگري در تعيين قيمت دوربين هاي مداربسته مي باشد .

کيس هاي دوربين مداربسته که پايه دار هستند داراي قيمت بالاتري نسبت به مدل هاي مشابه خود که داراي پايه نمي باشند، هستند .

جنس رنگ کيس دوربين مداربسته عامل ديگري بوده و تاثير اندکي در قيمت خواهد داشت .

کيس هاي طراحي ويژه و انحصاري معمولا در برند هاي معتبر از قيمت بالاتري برخوردارند .

ضد آب بودن دوربين نيز از عوامل تاثير گذار بر قيمت دوربين مداربسته مي باشد .

تاثير برد ديد در شب در قيمت دوربين مداربسته :
نوع LED هاي ديد در شب و تعداد آن ها بر قيمت اين محصولات اثر گذار هست .

LED هاي Array و Power Array معمولا داراي قيمت و کيفيت بالاتري نسبت به LED هاي معمولي مي باشند .

تاثير لنز دوربين مداربسته در قيمت آن :
از ديگر عوامل تاثير گذار بر روي قيمت دوربين مداربسته نوع لنز آن مي باشد .

لنز هاي فيکس معمولا ارزان تر و به ترتيب لنز هاي وريفوکال و موتورايز قابل کنترل داراي قيمت بالاتري مي باشند .

دسته دوم: خصوصيات پنهان در تعيين قيمت دوربين مداربسته

در اين قسمت مهم به بررسي خصوصياتي مي پردازيم که از ديد اکثر خريداران دوربين مداربسته پنهان مي ماند و اين به دليل عدم اطلاع رساني صحيح مي باشد .اين عوامل به ترتيب زير مي باشد.

? تاثير نوع سنسور تصوير و DSP بر روي قيمت دوربين مداربسته
در رزولوشن هاي يکسان DSP ها و نوع سنسور تصوير Image Sensor مي تواند بسيار متفاوت باشد .

سنسور هاي تصوير مهم ترين قسمت دوربين هاي مداربسته بوده و نور تابيده شده از لنز مستقيما به سنسور برخورد کرده و تبديل به جريان الکتريکي و اطلاعات تصوير مي شود .

 

معمولا سنسور هاي تصوير متفرقه علي رقم اين که از ابتدا نيز ممکن است تصوير قابل قبولي نداشته باشند با گذشت زمان همين کيفيت را نيز از دست مي دهند و پس از گذشت يک سال کاملا به دوربين غير قابل استفاده تبديل مي شوند .

معروف ترين سنسور هاي تصوير توليد کمپاني سوني بوده و اين سنسور ها از کيفيت بالايي برخوردار مي باشند . اما به شرط اين که سنسور تصوير سوني اصلي بودي و تقلبي و ساخت چين نباشد ، چرا که کمپاني سوني در ژاپن هنوز اين سنسور ها را توليد مي کند .

DSP يا پردازنده سيگنال ديجيتالي نيز در دوربين هاي مداربسته بسيار اهميت دارد و بهترين کمپاني هاي توليد DSP در دوربين هاي آنالوگ Fulhan  و  Next Chip مي باشد و در دوربين هاي ip  تحت شبکه dsp هاي معروف به ترتيب Umbrella  و Hi Silicon هستند .

تاثير نرم افزار داخلي دوربين مداربسته در قيمت آن :

موضوعي که معمولا خريداران حرفه اي نيز به آن توجهي نمي کنند و گاها اطلاعي در آن مورد ندارند نرم افزار داخلي دوربين مداربسته بوده که اين نرم افزار تاثير بسيار زيادي در کيفيت خروجي تصوير دوربين ها دارد .

در بسياري موارد که نوع سنسور و DSP در ? دوربين مختلف مشابه هم باشد ممکن است تصوير اين دو دوربين با هم متفاوت باشد و اين دقيقا يکي از نتايج حاصله از تفاوت نرم افزار هاي داخلي هست که توسط کارخانجات مختلف سرمايه گذاري هاي متفاوتي بر روي نرم افزار دوربين هاي مداربسته انجام ميدهند .

که اين سرمايه گذاري ها طبعا تاثير غير مستقيمي بر قيمت دوربين مداربسته خواهد داشت .

تاثير کارخانه سازنده دوربين مداربسته بر روي قيمت آن :

دوربين هاي مداربسته معتبر معمولا کارخانجات معتبر ساخته شده و اين کارخانجات تماما از مواد اوليه و قطعات با کيفيت براي ساخت استفاده مي کنند .

اين قطعات شامل قطعات روي PCB ، جنس لنز ، جنس کابل ، جنس کيس ، Ircut و تمامي قطعات ملموس در دوربين هاي مداربسته مي باشد که اين عوامل در طول عمر دوربين مداربسته تاثير گذار مي باشد .

در مقابل دوربين هاي مداربسته اي وجود دارند که توسط توليد کنندگان زير پله اي توليد شده داراي لوازم بسيار بي کيفيت و غير استاندارد هستند که اين سري اجناس از يک دوربين مداربسته واقعي فقط ظاهر و نام آن را يدک مي کشند .

تاثير گارانتي و شرکت وارد کننده بر قيمت دوربين مداربسته :
اين که چه شرکتي چه محصولي را به چه مدت شامل خدمات گارانتي خودش بداند بسيار مهم است .

در سيستم هاي حفاظتي و دوربين هاي مداربسته با توجه به اين که اين سيستم ها تخصصي بوده و تعمير و گارانتي آن ها کار ساده اي نمي باشد، لذا داشتن يک شرکت پشتيبان قوي براي خدمات پس از فروش و گارانتي يکي از امتيازات مهم به شمار مي رود که بر روي قيمت تاثيرگذار مي باشد و به تجربه ثابت شده که هميشه قيمت ارزان نشانه کيفيت پايين محصول از اکثر جوانب فوق الذکر مي باشد .

 

نتيجه گيري

دوربين هاي مداربسته با تنوع بسيار چه از لحاظ کيفيت چه از لحاظ قيمت و چه از ساير لحاظ در سطح جهان توليد مي شوند در صورتي که تمايل بر انتخاب هوشـمند سيستم دوربين مداربسته داريد بايد ابتدا نيازتان را از سيستم بشناسيد ، سپس با توجه به نياز اقدام به انتخاب دوربين مداربسته نماييد .

اگر صرفا قيمت ، ملاک انتخابتان در دوربين مداربسته ايده آل نخواهد بود و به دليل ايجاد مشکلات در دراز مدت هزينه ي سيستم بالاتر نيز خواهد بود .

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:22133585

https://justpaste.it/2pu42

https://anotepad.com/notes/whe2j75r

https://sphere.social/hello/blogs/view/273092

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 241 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:17

اينفلوئنسر مارکتينگ

در اينفلوئنسر مارکتينگ، رهبران عقيده با جامعه گسترده براي اهداف بازاريابي و ارتباطات استفاده مي شوند. هدف افزايش ارزش و اعتبار پيام برند خود بر اساس اعتمادي است که گروه هدف مربوطه به اينفلوئنسرها دارند.

 

اينفلوئنسر مارکتينگ اساساً در مورد برنده شدن طرفداران برند يا محصول است که به عنوان متخصص در زمينه هاي خاص مورد تقاضا هستند. براي مثال، اينفلوئنسرها مي توانند بر ارزيابي و ارزيابي محصولات، خدمات، برندها، شرکت ها يا کارفرمايان تأثير بگذارند.با توجه به اين تأثير بر تصميمات مصرف کننده، سئو سايت اصفهان اکثر شرکت هاي آلماني از اينفلوئنسرها براي انتشار پيام هاي برند خود استفاده مي کنند. دليل ديگر علاقه شرکت ها اين است که دسترسي برخي از يوتيوبرها بسيار زياد است، همانطور که تعداد مشترکان ده ها ميليون نفر نشان مي دهد. تأثيري که در اينجا با اينفلوئنسرهاي کلاسيک با تعداد فالوورهاي بالا مشهود است، با اين وجود، در حال حاضر با به اصطلاح اينفلوئنسرهاي ميکرو با حداکثر 30000 فالوور وجود دارد. دلايل اين امر اين است که آنها گاهي اوقات نرخ تعامل بالاتري در کمپين ها دارند و مهمتر از همه، براي شرکت مقرون به صرفه تر هستند.

 

اساساً، سه نوع مختلف از اينفلوئنسرها را مي توان متمايز کرد:

 

دوستداران برند: آنها تجربه گسترده اي با يک برند و پيوند قوي و مثبت با آن دارند.

منتقدان برند: آنها عموماً از شرکت انتقاد مي کنند يا تجربيات منفي با يک محصول يا برند داشته اند. با دادن نظرات منفي بر تصميم خريد يا نظر اشخاص ثالث تاثير منفي مي گذارند.

کارشناسان برند: اين افراد به عنوان متخصص شناخته مي شوند و براي بسياري از افراد به عنوان مشاور در موضوعات خاص در دسترس هستند. کارشناسان برند معمولاً نگرش خنثي نسبت به يک برند يا محصول دارند و هنگام ارزيابي آن از دانش تخصصي خود استفاده مي کنند.

اينفلوئنسرها مي توانند براي مثال افراد زير باشند:

 

کاربران شبکه هاي اجتماعي با تعداد فالوور بالا (به خصوص اينستاگرام و اسنپ چت)

رضايت مشتريان فعلي با تخصص ويژه

روزنامه نگاران

وبلاگ نويسان

يوتيوبر

افراد مشهور

حرفه اي ها و کارشناسان

سياستمدار

اپراتور انجمن

...

اين راهنماي فشرده نکات و ترفندهايي را براي موفقيت کمپين تأثيرگذار خود به شما ارائه مي دهد. وايت پيپر به تمام سوالات شما از انتخاب اينفلوئنسرهاي مناسب تا پاداش پاسخ مي دهد.

 

 

 

 

 

نمونه هايي از اينفلوئنسرها در يوتيوب

نمونه هايي از اينفلوئنسر مارکتينگ در يوتيوب عبارتند از hauls. در يک حمل و نقل، محصولاتي که توسط شرکت ها خريداري يا ارسال شده اند توسط رهبران عقيده ارائه مي شوند. با انجام اين کار، تصميم خريدي که براي محصول گرفته مي شود اغلب موجه است.

 

اسکرين شات YouTube BibisBeauty Palace

نمونه ديگري از اينفلوئنسر مارکتينگ در يوتيوب به اصطلاح LookBooks هستند. لباس‌هاي مختلف براي روند فعلي ارائه و مقايسه مي‌شوند.

 

اسکرين شات YouTube Mariah Bethany

نمونه ديگري از اينفلوئنسر مارکتينگ در يوتيوب، آموزش هايي است که در آن محصولات يا شرکت ها تبليغ مي شوند. به عنوان مثال، Musikhaus Thomann با YouTubers کار مي کند که آموزش هاي موسيقي را ارائه مي دهند.

 

اسکرين شات YouTube GuitarTunes

به اصطلاح نظرات، که در آن يوتيوب‌برها به يک محصول امتياز مي‌دهند، در يوتيوب بسيار محبوب هستند. اين ارزيابي‌ها اغلب ذهني هستند و گاهي اوقات به طور انتقادي با محصولات برخورد مي‌کنند.

 

اسکرين شات YouTube IGN

Ikea اکنون اولين زنجيره تجهيز است که به محبوبيت ستارگان يوتيوب نيز متکي است، که سه ساعت فرصت دارند تا اتاق نشيمن را به عنوان بخشي از يک چالش راه اندازي کنند. يعني، کاربران يوتيوب AlexiBexi، Sara Desideria، Klein aber Hannah و Max Oberüber هستند که هر کدام يک ويديو در مورد آن منتشر کردند.

 

اسکرين شات YouTube Max Oberüber

درست مانند يوتيوب، در اينستاگرام نيز مي‌توان از تأثير شخصيت‌هاي شناخته شده در شکل‌گيري نظر مصرف‌کننده استفاده کرد. براي مثال، ستارگان فوق‌الذکر يوتيوب، حساب اينستاگرام Ikea را در طول فيلمبرداري تصاحب کردند و در طول روز در استوري پست گذاشتند. حداقل به دليل حدود 700 ميليون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، اينفلوئنسرها نيز در اينستاگرام يافت مي شوند.

 

نمونه هايي از اينفلوئنسرها در اينستاگرام

نمونه کلاسيک اينفلوئنسر، بازيکن ملي پوش آلماني توماس مولر (6.6 ميليون دنبال کننده) است که محصول ژيلت را به وضوح جلوي دوربين مي گيرد.

en market در اينستاگرام اکانت هاي مرتبط با تناسب اندام هستند.پاملا ريف نمونه معروفي از يک حساب اينستاگرام متخصص در تناسب اندام را ارائه مي دهد. با بيش از 4 ميليون فالوور، اين جوان 22 ساله با يک گروه هدف خاص دسترسي بسيار زيادي دارد.

 

اسکرين شات اينستاگرام پاملا ريف

البته کمپين هاي اينفلوئنسر مارکتينگ را مي توان در ساير شبکه هاي اجتماعي مانند توييتر، اسنپ چت يا فيسبوک نيز يافت. اکثر اينفلوئنسرها از چندين کانال استفاده مي کنند که پيام هاي مربوطه را در آنها قرار مي دهند. با اين حال، تا کنون، وضعيت بازار در اينستاگرام و يوتيوب بيش از همه پيشرفت کرده است.

 

مجاز

با گسترش روزافزون اينفلوئنسر مارکتينگ، نگاه حقوقي نيز به طور فزاينده اي به پست هاي اينفلوئنسر معطوف مي شود. از نظر الزامات برچسب‌گذاري، پست‌هايي که اينفلوئنسرها براي آنها پول دريافت کرده‌اند يا محصولات رايگان براي آنها ارسال شده است، بايد به اين عنوان برچسب زده شوند. يک "حمايت شده توسط" معمولاً خيلي مبهم بيان مي شود. اگر پست خود را به‌عنوان «تبليغ»، «تبليغاتي» يا در مورد ويديوها به‌عنوان «پشتيباني‌شده توسط قرار دادن محصول» علامت‌گذاري کنيد، مطمئن هستيد. از طرف ديگر، اگر اکثراً دنبال کنندگان انگليسي زبان داريد، بايد يک "تبليغ" به وضوح در کنار پست خود داشته باشيد، نام هاي آلماني به تنهايي در اينجا کافي نيستند. medienanstalten.de يک ماتريس برچسب‌گذاري منتشر کرده است که توضيح مي‌دهد چه چيزي بايد براي هر قالب در نظر گرفته شود.

 

شرکت هايي که مي خواهند از اين مدل کسب و کار براي خود استفاده کنند، بايد توافقات دقيقي با اينفلوئنسر انجام دهند و مشخص کنند که ماهيت تبليغاتي پست بايد مشخص شود.

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejoual.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:42

بازاريابي وابسته چيست (و چگونه شروع کنيم)

بازاريابي وابسته در سال 2021 چيست؟

به نظر ايده آل است، اينطور نيست؟ شما يک وب سايت راه اندازي مي کنيد، چند لينک وابسته اضافه مي کنيد و شروع به کسب درآمد غيرفعال مي کنيد که هميشه آرزويش را داشتيد.

بسياري از وبلاگ نويسان از اين راه درآمد بالايي دارند. به عنوان مثال، رايان رابينسون در سايت ryrob.com هر ماه پنج رقم ميانه به دست مي آورد.

با اين حال، وبلاگ نويسي تنها راه کسب درآمد از بازاريابي وابسته نيست. ميکروسايت‌ها، فهرست‌هاي ايميل و بازاريابي ويديويي تنها چند روشي هستند که مردم براي کسب درآمد آنلاين از آن‌ها استفاده مي‌کنند.

اگرچه همه افراد از بازاريابي وابسته شش رقمي نمي گيرند، اما مي توانيد از نکات و استراتژي هايي براي بهبود سايت خود و افزايش درآمد خود استفاده کنيد.

بازاريابي وابسته فرآيند کسب درآمد (کميسيون) است که هر بار که محصولات يا خدمات يک شرکت را تبليغ مي کنيد و فروش را انجام مي دهيد. شما فقط هر بار که فروش را انجام مي دهيد، حقوق دريافت مي کنيد، درست مانند يک نماينده فروش فقط کميسيون.

اکنون قبل از اينکه وارد بازاريابي وابسته شوم، اجازه دهيد به شما بگويم که چرا بايد به آن اهميت دهيد.

از زماني که هفته کاري 4 ساعته منتشر شد، به نظر مي رسد همه هدف يکساني دارند.

براي بيدار شدن در صبح، لپ تاپ خود را باز کنيد و به چيزي شبيه به اين نگاه کنيد:

راهنماي بازاريابي وابسته 2021

اين رويا است، درست است؟

هنگام خواب پول در بياوريد.

آماده بيشتر دانستن هستيد؟ بياييد با اصول اوليه شروع کنيم - چيست و چه کسي از آن استفاده مي کند.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته به تبليغ محصولات ديگران در ازاي پورسانت کوچک براي هر فروش مي پردازد. احتمالاً در بسياري از وب‌سايت‌هايي که بازديد مي‌کنيد، عناويني با علامت «پيوند وابسته» يا «پست حمايت‌شده» ديده‌ايد. يا شايد قبلاً اولين قدم را برداشته ايد و در يک شبکه وابسته ثبت نام کرده ايد.

اگر در بازاريابي وابسته جديد هستيد، بياييد نحوه عملکرد آن را پوشش دهيم.

ابتدا، يک برنامه يا شبکه وابسته را پيدا کنيد که به آن علاقه داريد. به نماي کلي برنامه، از جمله نوع محصولات يا خدمات، روش هاي پرداخت، و کميسيون هايي که ارائه مي دهند نگاه کنيد.

اگر براي شما جذاب است، ثبت نام کنيد و منتظر تاييد پذيرش خود باشيد. سپس، شروع به ايجاد محتوا، اضافه کردن پيوندهاي سفارشي برنامه کنيد. اين پيوندها زماني را که يکي از کاربران شما خريدي انجام مي‌دهد، رديابي مي‌کنند و کميسيون کمي دريافت خواهيد کرد.

شما مي توانيد با شرکت هاي فردي يا شبکه هاي وابسته کار کنيد، جايي که ثبت نام کرده و برنامه هاي مورد علاقه خود را انتخاب کنيد. براي سهولت در انتخاب، برنامه ها به طور کلي به دسته بندي تقسيم مي شوند. پس از تأييد، شروع به تبليغ پيوندهاي وابسته خود در وب سايت خود، در خبرنامه ها، در رسانه هاي اجتماعي و هر جاي ديگري که مجاز به اشتراک گذاري پيوندها هستيد، کنيد.

هنگامي که به حداقل سطح پرداخت رسيديد، شبکه براي شما يک پرداخت ارسال مي کند. روش هاي پرداخت متفاوت است و معمولاً شامل پي پال، حواله هاي بانکي و چک مي شود.

بياييد نگاهي عميق تر به بخش هاي يک سيستم بازاريابي وابسته موفق بيندازيم.

بازرگان

گاهي اوقات به عنوان خالق، فروشنده، نام تجاري، خرده فروش يا فروشنده نيز شناخته مي شود. اين حزب است که محصول را ايجاد مي کند. اين مي تواند يک شرکت بزرگ مانند Dyson باشد که جاروبرقي توليد مي کند.

يا ممکن است يک فرد مجرد مانند ماريا کوز باشد که دوره هاي آنلاين را به کارآفرينان زن مي فروشد.

از کارآفرينان انفرادي گرفته تا استارت‌آپ‌ها تا شرکت‌هاي عظيم Fortune 500، هر کسي مي‌تواند تاجر پشت برنامه بازاريابي وابسته باشد. آنها حتي نيازي به مشارکت فعال ندارند. آنها فقط بايد محصولي براي فروش داشته باشند.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاريابان وابسته

اين حزب گاهي به عنوان ناشر نيز شناخته مي شود. شرکت‌هاي وابسته همچنين مي‌توانند از افراد مجرد تا کل شرکت‌ها متغير باشند. يک تجارت بازاريابي وابسته مي تواند ماهانه چند صد دلار کميسيون يا ده ها ميليون دلار توليد کند.

اينجا جايي است که بازاريابي اتفاق مي افتد. يک شرکت وابسته يک يا چند محصول وابسته را تبليغ مي کند و سعي مي کند مشتريان بالقوه را در مورد ارزش محصول تاجر جذب و متقاعد کند تا در نهايت آن را خريداري کنند.

اين را مي توان با اجراي وبلاگ بررسي محصولات تاجر به دست آورد. مثلا:

نمونه اي از يک وب سايت وابسته

همچنين مي‌تواند يک سايت کامل براي يافتن محصولات جالب مرتبط با موضوع خاص و تبليغ آن محصولات وابسته باشد.

نمونه اي از يک وب سايت وابسته

(به همين دليل است که I'm Breke يکي از محبوب ترين سايت هاي شبکه وابسته است)

مصرف کننده

مشتري يا مصرف کننده سيستم وابسته را به گردش در مي آورد. بدون فروش، هيچ کميسيوني براي تقسيم وجود ندارد و هيچ درآمدي براي تقسيم وجود ندارد.

شرکت وابسته سعي مي‌کند در هر کانالي که مناسب مي‌داند، براي مصرف‌کننده بازاريابي کند، خواه اين شبکه اجتماعي، بيلبوردهاي ديجيتال يا از طريق يک موتور جستجو با استفاده از بازاريابي محتوا در وبلاگ باشد.

مصرف کننده بايد بداند که بخشي از يک سيستم بازاريابي وابسته است. معمولاً يک سلب مسئوليت کوتاه مانند «اگر مواردي را در اين سايت خريداري کنيد، ممکن است کميسيون کمي کسب کنم. از اينکه از کار ما حمايت مي کنيد سپاسگزاريم.» خوبه.

مصرف کننده معمولاً قيمت بالاتري را به بازارياب وابسته نمي پردازد، زيرا هزينه شبکه وابسته از قبل در قيمت خرده فروشي گنجانده شده است.

https://www.blogtalkradio.com/hyehewitt7
https://www.viki.com/users/hyehewitt7_406/about
https://visual.ly/users/hyehewitt7/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/hye-hewitt
https://www.yelp.ca/user_details?userid=6u7Fh3NoXr_z3c9RRlJWgQ
https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxpgpovx6k?live
https://slides.com/hyehewitt7
https://500px.com/p/hyehewitt7?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/HyeHewitt7
https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssua85/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%DB%8C%D8%A7%D8%A8/
https://www.cplusplus.com/user/HyeHewitt7/
https://8tracks.com/hyehewitt7
ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 399 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:26

فوايد دارچين و عسل براي آرتروز؛ خواص ضد التهابي، آنتي اکسيداني و تغذيه اي

 

عسل و دارچين معمولاً به عنوان افزودني هاي شيرين به دستور العمل ها و نوشيدني هاي گرم شناخته مي شوند، اما يقينا چيزي فراتر از طعم عالي ارائه مي دهند. از آنجايي که عسل و دارچين داراي خواص آنتي اکسيداني و ضد التهابي هستند، ممکن است بتوانند به افراد مبتلا به آرتريت نيز کمک کنند.

 

درمان زانو درد با عسل و دارچين

در طول تاريخ و هنوز هم، دارچين به عنوان داروي بسياري از بيماري ها در نظر گرفته شده است. از آن براي تسکين فشار خون بالا، دندان درد، آرتريت و موارد ديگر استفاده مي‌شود. عسل قرن‌هاست که براي اهداف دارويي استفاده مي‌شود و به داشتن تعدادي اسيد آمينه، مواد معدني، ويتامين‌ها و آنزيم‌ها معروف است. . تحقيقات همچنين نشان مي دهد که عسل ممکن است برخي از خواص ضد التهابي را داشته باشد. و براي درمان آرتروز مي توانيد از خواص عسل طبيعي بهره ويژه ببريد.

 

عسل و دارچين نيز در شيوه هاي آيورودا براي مواردي مانند کاهش وزن و سوء هاضمه استفاده مي شود. همچنين از اين اصل پيروي مي کند که بيماري بر اساس عدم تعادل در بدن، استرس، يا آگاهي فرد است. و با تجويز غذا ها و داروهاي گياهي ارگانيک سعي در بازگرداندن تعادل به جسم بيمار را دارند.

 

خواص دارچين براي زانو درد و آرتريت

دارچين ادويه اي شيرين است و داراي ترکيبات زيادي است که به سلامت کلي شما کمک مي کند. اين ادويه داراي مواد مغذي زيادي مانند فيبر، کلسيم، آهن، منيزيم، فسفر، روي و غيره است. با خواص آنتي اکسيداني خود - مانند سينامالدئيد و اسيد سينماتيک - شناخته شده است که از آسيب سلولي در بدن جلوگيري مي کند.

 

دارچين از پوست درختان دارچين به دست مي آيد. انواع مختلفي از دارچين وجود دارد که از نقاط مختلف جهان مي آيد. از ريشه، ميوه، گل و برگ درخت دارچين براي ادويه، پخت و پز و مصارف دارويي استفاده مي شده است. برخي از مواد مغذي آن شامل کلسيم، پروتئين، آهن، ويتامين D و پتاسيم است.

 

دارچين همچنين به دليل خواص آنتي اکسيداني و ضد التهابي شديد آن به بيماران مبتلا به آرتريت کمک مي کند. تحقيقات نشان داده است که دارچين داراي بالاترين فعاليت آنتي اکسيداني در بين 26 ادويه است. برخي از خواص آنتي اکسيداني موجود در پوست دارچين عبارتند از:

 

پروسيانيدين: اين ماده معمولاً در ميوه ها و سبزيجاتي مانند انواع توت ها، پرتقال، انگور، آناناس، هويج، بادمجان و مغزها مانند بادام هندي، بادام و گردو يافت مي شود. پروسيانيدين ها همچنين داراي خواص ضد التهابي هستند.

کاتچين: به دليل خواص آنتي اکسيداني که دارد از آسيب سلولي جلوگيري مي کند. تحقيقات همچنين نشان داده است که اين خاصيت همچنين مي تواند از تجزيه غضروف در بدن جلوگيري کند. پس به راحتي قابل درک است که ترکيب دارچين و عسل براي درد مفاصل کاملا اثرگذار و مسمر ثمر خواهد بود.

 

علاوه بر اين، مطالعات نشان مي دهد که ترکيبات فلاونوئيدي متعدد در دارچين داراي خواص ضد التهابي است

 

.

 

 

چه مقدار دارچين در روز براي درد آرتروز مصرف مي شود؟

 

محققان دريافته اند که مکمل دارچين مي تواند يک درمان بالقوه براي بهبود علائم باليني در افراد مبتلا به آرتريت روماتوئيد و التهاب باشد.

 با اين حال، قبل از شروع مصرف دارچين براي علائم خود، با يک متخصص مراقبت هاي بهداشتي صحبت کنيد.

 

عسل براي استخوان و درد مفاصل

عسل يک محصول طبيعي است که از قديم الايام براي اهداف تغذيه اي و دارويي استفاده مي شده است. عسل همچنين به عنوان يک درمان جايگزين براي شرايط باليني توصيف شده است.

 

خواص آنتي اکسيداني اصلي عسل فلاونوئيدها و پلي فنول ها هستند. اين دو خاصيت داراي ترکيباتي هستند که اثرات ضد التهابي در عسل دارند. يک مطالعه نشان داد که عسل داراي اثر ضد التهابي است و مي تواند براي درمان التهاب مزمن و حاد استفاده شود.

 

همراه با عسل، سرکه سيب يکي ديگر از موارد محبوب براي استفاده چند منظوره از جمله درمان برخي از بيماري‌هاي سلامتي است. مصرف خوراکي و استفاده موضعي، مي تواند در فرآيند درمان التهابات دست و پا با عسل طبيعي به شما کمک کند.

 تحقيقات کافي براي نشان دادن اينکه سرکه سيب مي تواند به آرتريت کمک کند، در حال انجام است.

 

حقايق تغذيه اي عسل

طبق گزارش USDA، يک فنجان عسل خام داراي پتاسيم، پروتئين، ويتامين C، کلسيم و آهن است.

خطرات و عوارض جانبي

اگرچه دارچين و عسل هر دو براي کمک به آرتريت شناخته شده اند، اما خطراتي نيز وجود دارد. عسل به دليل داشتن کالري و قند مي تواند باعث افزايش وزن شود. همچنين شناخته شده است که باعث افزايش قند خون مي شود. دارچين کاسيا (در مقايسه با دارچين سيلان که در سطح بين المللي يافت مي شود رايج ترين در بازارهاي آمريکا است) حاوي کومارين است و در صورت مصرف زياد باعث آسيب کبد و کليه مي شود. اما بايد بدانيد که اين هداياي الهي هرگز نمي توانند خطرناک تر از غذاهاي کارخانه اي و کنسروها و فست فود هاي کشنده موجود در بازار باشند.

 

 

 

استفاده در ميان وعده و غذاها

راه هاي زيادي براي گنجاندن عسل و دارچين در رژيم غذايي و سبک زندگي شما وجود دارد. افزودن آن به بلغور جو دوسر، چاي يا اسموتي ها گزينه بسيار خوبي است. دارچين و عسل نيز افزودني هاي عالي به دستور العمل هاي ناهار، شام و ميان وعده ها هستند.

 

يک پيشنهاد خيلي خوب

از عسل و دارچين براي مصارف زيادي استفاده مي شود. چه در يک چاي يا در يک دستور غذا اضافه شود، اينها برخي از مواد اصلي شناخته شده در خانواده ها هستند. همچنين تحقيقاتي در مورد اهداف و فوايد دارويي آنها وجود دارد. اگر به دنبال درمان هاي اضافي براي کمک به آرتريت هستيد، چه داروهاي طبيعي، چه داروها يا پمادها، پيروي از دستورالعمل ها و پيشنهادات يک متخصص مراقبت هاي بهداشتي مهم است. آنها مي توانند به شما در تصميم گيري صحيح کمک کنند. پس براي درمان آرتروز با عسل بدون هيچ نگراني از اين نعمت گرانقدر بهره ببريد.

همچنين براي خريد عسل طبيعي اصل مي توانيد به فروشگاه با تجربه سوغات نهاوند مراجعه نماييد.

 

http://ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=fd016738-1c37-402a-9435-b3148af2bddd

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://soghatnahavand.ir/

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:BobbyMiller4

https://www.pubpub.org/user/shaa-meyer-35

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:BobbyMiller4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:26

تعريف کوچينگ

اين سبک اغلب به‌عنوان کوچينگ توصيف مي‌شود. کوچينگ از مديران مي‌خواهد که از نقش سنتي کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان به نقش مشورتي بيشتري منتقل شوند. کوچينگ ابزاري براي توسعه مشارکت بين مدير و کارمند است که درک مشترکي در مورد آنچه بايد به دست آورد و چگونه بايد به دست آورد ايجاد مي‌کند.

در چرخه مديريت عملکرد، کوچينگ به معناي ارائه بازخورد و پشتيباني مداوم به کارمند در طول سال است. کوچينگ به کارمند فرصتي مي‌دهد تا در مورد جنبه‌هاي عملکرد خود در “زمان واقعي” بشنود و در تعيين نحوه به‌کارگيري يا اصلاح رفتار خود براي موفقيت نقش ايفا کند.

کوچينگ يک رويکرد غيرمستقيم براي توسعه فردي است. کليد موفقيت در کوچينگ اين است که کوچ وقت و فضا براي فکر کردن در مورد چالش ايجاد کند – که اغلب منجر به يک بزنگاه در فرد مقابل مي‌شود.

مراجع براي لحظه‌اي با موضوع به شکل متفاوتي ازآنچه هميشه مي‌ديده و مي‌پنداشته مواجه مي‌شود.

کوچينگ، به‌عنوان يک رويکرد مداوم براي مديريت افراد تعريف‌شده است:

يک فضاي واقعي انگيزه براي عملکرد ايجاد مي‌کند

تطابق بين عملکرد واقعي و مورد انتظار يک کارمند را بهبود مي‌بخشد

با ارائه بازخورد به‌موقع، شناخت، وضوح و پشتيباني، احتمال موفقيت يک کارمند را افزايش مي‌دهد

وچينگ بر اساس هدف، موقعيت و افراد درگير در آن از انواع مختلفي برخوردار است. در اين مقاله به مهمترين آنها اشاره مي شود.

کوچينگ فرآيندي است که مي‌تواند بر اساس نيازهاي فرد در موقعيت‌هاي مختلف و محيط‌هاي مختلف ارائه شود.

انواع  کوچينگ

واژه کوچينگ معمولاً به روشهاي کمک به ديگران براي بهبود، توسعه، يادگيري مهارتهاي جديد، يافتن موفقيتهاي شخصي، دستيابي به اهداف و مديريت تغيير زندگي و چالشهاي شخصي گفته مي‌شود.

مربيگري معمولاً به نگرش‌ها، رفتارها، مهارت‌ها و دانش و همچنين اهداف شغلي و آرزوها مي‌پردازد و همچنين مي‌تواند بر رشد جسمي و روحي نيز تمرکز کند.

کوچينگ ممکن است از حيث تشريفات و ساختار متفاوت باشد، به عنوان مثال:

مربيگري مي‌تواند بسيار غيررسمي و راحت، يا رسمي و به شدت ساختار يافته، يا ترکيبي از هر دو باشد.

در اينجا انواع مختلف کوچينگ مطرح مي‌شود:

بيزنس کوچينگ

کوچينگ اجرايي

.

 کوچينگ زندگي

انواع کوچينگ حرفه اي

کوچينگ عملکرد

 

کوچينگ فروش

چه اتفاقي مي افتد زماني که بخواهيم از مفهموم کوچينگ در بخش فروش استفاده کنيم

اگر قبلاً با مفهموم کوچينگ آشنايي داشته باشيد به سادگي در ميابيد که اين موضوع بسيار فراتر از تغيير يک نام روي سر در اتاق يا کارت ويزيت يک مدير فروش سنتي يا متعارف است(اتفاقي که معمولاً شاهد آن هستيم)

اگر کوچينگ را يک سبک زندگي جديد سازماني و فردي نخوانيم; به يقين مي‌توانيم آن را يک نگرش يا ادبيات جديد ويا به عبارت ديگر يک فرهنگ جديد و متفاوت تلقي کنيم.

اگر  به مفهموم مربيگري در تيمهاي ورزشي بنگيريم; متوجه مي‌شويم که نقش مربي بسيار پيچيده‌تر و فراتر از آموزش و بهبود برخي تکنيکهاي فردي است. در يک تيم ورزشي مانند فوتبال نقش مربي به روابط عمومي تاکتيک‌هاي بازي سايت گذاري‌هاي ميان رده و … تسري مي‌يابد

يک مربي بايد ترکيب مناسبي از نيروي انساني، موقعيت‌ها و بازي‌ها را در قالب يک تيم هدايت نمايند.

کوچينگ فروش هم بايد; در يک بازي پر رقابت عوامل متعدد را در کنار هم قرار داده و بين آنها زبان و فهم مشترک موضوع ايجاد نمايد.

 

بيزنس کوچينگ

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:50

در بسياري از مواقع آسيب هاي احتمالي در همان سال ابتدايي اتفاق مي افتد، هرچه زودتر اقدام به بررسي و رفع مشکلات کنيم دچار ضرر کمتري خواهيم شد. اين مطلب توسط تيم کارشناسي اکين نهال جهت بالا بردن سطح اطلاعت شما کشاورزان گرامي تهيه گريده است.

بررسي علل خشکيدگي نهال در سال اول

همواره باغداران اين تجربه را داشته اند که تعدادي نهال را به روش هاي مختلف بکارند و بعضا در سال ابتدايي رشد حداقل يکي از آنها دچار خشکيدگي شود در اين مقاله از سايت تخصصي اکين نهال اين موضوع را بررسي خواهيم نمود. پس با ما همراه باشيد.

سخن ابتدايي

احداث باغ يک سرمايه گذاري بلند مدت مي باشد که مستلزم کار،زمان و صرف هزينه نسبتا زياد مي باشد.بنابراين هرگونه غفلت يا اشتباهي که در شروع باغداري اتفاق افتد انعکاس آن تا پايان کار ادامه خواهد داشت.در نتيجه کارشناسان بايد کليه عوامل مساعدي را که پيشرفت و موفقيت کار را تضمين مي نمايد از همان اوان شروع کار مد نظر قرار دهند.

با توجه به اينکه در بازديد از باغات احداثي به موارد مختلفي از خشکيدگي نهالها برخورد مي کنيم،در اين مطلب سعي شده است دلايل احتمالي خشکيدگي نهالها در سالهاي اول بعد از کاشت و راههاي مقابله با آنها به اختصار بحث شود.

مهمترين دلائل خشکيدگي نهال و راه مقابله با آن

آبياري نامناسب يا کم آبياري ناخواسته

از انجائيکه آبياري از مهمترين فاکتورهاي موفقيت در استقرار باغات جديد مي باشد،با اين وجود به علت رعايت نکردن برخي نکات با وجود آبياري نهال خشک مي شود.از مواردي که در آبياري باغات تازه احداث بايد توجه نمود زمان آبياري نهال در صبح هاي زود يا به عصرها موکول شود.

اما مشاهده مي شود آبياري در وسط روز و در اوج گرما که نهال با پژمردگي موقت روبه رو مي باشد آبياري انجام مي گيرد نکته مهمي که بايستي توجه شود اين است که تاحد امکان از آبياري در اين زمانها جلوگيري شود يا آبي که براي هر نهال استفاده مي شود بايستي حجم زيادي را شامل شود،زيرا به نظر مي رسد يکي از عوامل خشکيدگي نهال مقدار کم آب آبياري در زمان نامناسب مي باشد که در اين شرايط باعث سوختگي نهال به علت گرماي آزاد شده مي شود.

مشاهده شده است در اراضي با بافت شني چنانچه آب مورد استفاده براي نهال در حدود 15 ليتر و کمتر و زمان آبياري نزديک به اواسط روز و بدون مالچ پاشي عرصه صورت گيرد به احتمال بالا نهال هاي فوق در عرض چند روز آثار خشکيدگي را نشان ميدهند بنابراين توصيه مي شود آبياري نهال ها در صبح و عصرها انجام شده و به هيچ وجه ميزان آب مصرفي از30 ليتر کاهش نيابد.

نهالهاي غير استاندارد

هرچند تا حد امکان سعي مي شود از نهال استاندارد در احداث باغات استفاده شود با اين وجود مشاهده شده در برخي موارد نهال هايي استفاده شده که از ريشه دهي خوبي برخوردار نبوده يا ريشه صدمه ديده است و به علت اينکه در احداث باغات بعد از کشت نهال آبياري صورت نمي گيرد در شرايط تنش هاي کوتاه مدت احتمال خشکيدگي نهال بالا مي باشد.

بخصوص در نهال هاي فندق بايد به اين مورد توجه شود.بنابراين در چنين شرايطي بايستي در هنگام کشت يا قبل از کشت نهال ها را به مدت چند ساعت در آب قرار داد تا کمبود آب ناشي از حمل و نقل و دپو نهال جبران شده و در مقابل تنش ها ي اوليه مقاومت نمايد و تا حد ممکن چند روز بعد از کشت اقدام به احداث تشتک و مالچ پاشي نمود.

آلودگي احتمالي نهال در نهالستان يا محل دپو نهال

در بيشتر منابع توصيه شده در زمان کشت نهال از محلول پراليناژ استفاده شود تا نهال ها ازآلودگي احتمالي ضدعفوني شده و تاحدودي مواد غذايي استارتر براي نهال فراهم شود.اين عمل همچنين سبب ترميم نقاط آسيب ديده از کندن نهال و هرس اصلاحي شود.اشاره شده است کود گاوي استفاده شده در محلول سبب توليد هورمون هايي ميشود که باعث ريشه دهي بهتر نهال مي شود.همچنين بايستي از آلوده نبودن ابزارهاي کاشت و هرس مطمئن بود.

بيماريها و آفات و تاثير بر خشک شدن نهال

ازمهمترين بيماري ها که سبب پوسيدگي طوقه نهال مي شود ميتوان به پوسيدگي فيتوفترايي و...اشاره نمود که باعث خشکيدگي نهال مي شوند.استفاده از محلول پراليناژ با توجه به قارچ کش استفاده شده در زمان کاشت براي ضد عفوني نهال و جلوگيري از بيماريهاي قارچي موثر مي باشد.از بيماريهاي گردو در زمين هاي شن زار و خشک پوسيدگي زغالي گردو مي باشد که باعث خشک شدن نهال مي گردد در اين عرصه ها تامين رطوبت و رعايت اصول باغباني مفيد مي باشد.

مهمترين آفتي که سبب خشکيدگي نهال مي شود کرم سفيد ريشه مي باشد که يا از قبل در زمين احداثي وجود داشته يا به علت استفاده از کود دامي پوسيده در زمان احداث باغ به عرصه منتقل مي شود.اين آفت سبب قطع ريشه نهال و درنهايت خشکيدگي آن مي شود.بنابراين رعايت نکات بهداشتي در استفاده از کود دامي عاري از آفات و بيماري در زمان احداث باغ و استفاده از محلول ديازينون در پاي هر نهال براي مبارزه با کرم سفيد توصيه مي شود.

ازعوامل ديگري که سبب خشکيدگي موقت نهال شود مي توان به حيوانات وحشي،ماندابي، بادهاي سرد و گرم،آتش زدن عرصه هاو... مي باشد که بايستي در هر مورد اقدام لازم را انجام داد.

نتيجه گيري

به هر حال اگر مسائل فني باغات در سالهاي اول حل شود شکي نيست که باردهي باغ تسريع گرديده و سرمايه گذاري،زودبازده و جواب گوي اهداف اقتصادي نيز خواهد بود. يکي از مراکز که امروزه پيشرفت بسيار بالايي داشته، همچنين به بحث مشاوره و راهنمايي و بالا بردن سطح دانش ميباشد سايت دانشکده کشاورزي ميباشد.

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 207 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:40

في بعض الأحيان قد نشعر بالقلق أو نعاني من آلام في العضلات بعد الاستيقاظ من النوم ، والتغذية غير السليمة والنظام الغذائي هما السببان الرئيسيان للأرق وقلة النوم.

التغذية والأرق. عندما يكون سبب الأرق هو تغذيتك

 

هل تشعر بالخمول عندما تستيقظ؟ كان الأمر كما لو أنك لم تنم على الإطلاق. لذا تأكد من معرفة نظامك الغذائي. أحيانًا ننام ليلًا بطريقة تجعلنا نشعر بمزيد من التعب والقلق بعد الاستيقاظ. لذلك إذا كان لديك أي من الأعراض التالية هذه المرة ، فمن المحتمل أن يتسبب نظامك الغذائي في النوم. انضم إلينا في هذا الجزء من الصحة الرطبة.

 

التغذية الأرق

الأعراض التي تدل على وجود صلة بين التغذية والأرق

1. تشعر بالتعب

 

يمكن أن يكون الشعور بالتعب نتيجة أشياء كثيرة. إذا استيقظت من النوم وأنت تشعر بالتعب ، فقد يكون جسمك قد واجه مشاكل في عملية الهضم أثناء النوم ؛ على وجه الخصوص ، قد تكون تناولت أطعمة تسبب ارتجاع حمض المعدة وحرقة المعدة. على سبيل المثال ، تعتبر بيتزا الببروني من الأطعمة التي تسبب الكثير من ارتجاع حمض المعدة ، والذي يرجع أيضًا إلى حموضة صلصة الطماطم. تؤدي الحموضة المعوية أو الارتجاع الحمضي إلى اضطراب النوم العميق وتجعلك تشعر بالتعب عند الاستيقاظ.

 

تناول البيتزا

2. الاستيقاظ في منتصف الليل

 

يستغرق الأشخاص الذين يشربون الكحول حوالي 4 إلى 5 ساعات للتخلص من الكحول ، لذلك يتعين على الجسم التكيف مع هذا الوضع. إذا حدثت هذه العملية أثناء النوم ، فإنها تعطلها. لذلك عليك الإقلاع عن هذه العادة في أسرع وقت ممكن.

 

الاستيقاظ في الليل

3. آلام العضلات

 

إذا كنت لا تشرب كمية كافية من الماء ، فمن المحتمل أن جسمك يعاني من الجفاف وحدث تقلص في العضلات ؛ خصوصا عندما تكون نائما. شرب الكحول في وقت متأخر من الليل يسبب الجفاف ولذلك من المهم جدا شرب الماء خلال النهار.

 

ألم عضلي

4. لا تنام

 

ربما كان هذا عاملاً يفسر سبب ضعف أداءهم. القهوة والشاي من الوجبات الخفيفة التي تحتوي على نسبة عالية من الكافيين ويمكن أن تعيق نومك. الكافيين منبه يحافظ على الجهاز العصبي المركزي مستيقظًا ويحاول محاربة التعب. حتى لو لم يكن جسمك متعبًا ، فسيكون من الصعب عليه النوم.

 

القهوة هي سبب الأرق

5. اذهب إلى الحمام أثناء النوم

 

إذا كان جسمك يعاني من الجفاف والجفاف وكنت تشرب الماء باستمرار قبل الذهاب إلى الفراش ، فمن المحتمل أن تذهب إلى الحمام أثناء النوم. لقد قرأت بالفعل في القسم الخاص بالصحة الرطبة أنه إذا كنت ترغب في منع الجفاف ، فيجب أن تعلم أن شرب الماء قبل الذهاب إلى الفراش لن يساعدك على الإطلاق ومحاولة إمداد جسمك بالماء أثناء النهار.

 

اشرب كمية كافية من الماء

6. الشعور بالكسل

 

إذا لم يكمل جسمك دورة نومه بالكامل ، فمن المحتمل أن تشعر بالخمول في الصباح. الحموضة المعوية والارتجاع الحمضي هما سبب هذه المشاكل ويعملان تمامًا مثلما يؤديان إلى تفاقم مشاكل الجهاز الهضمي في جسمك. إذا كنت من هؤلاء الأشخاص الذين عادة ما يأكلون وجبات خفيفة كثيفة أو يأكلون العشاء في وقت متأخر ، فمن المحتمل أن تواجه هذه المشكلة لأن جسمك يعاني من صعوبة في الهضم ولا يستطيع هضم الوجبة المتأخرة بشكل جيد. ونتيجة لذلك ، فإنها تعطل نومك ليلاً .

كثير من الناس لا ينتبهون أبدًا إلى النوم مبكرًا في الليل وأهمية الحصول على قسط كافٍ من النوم في الليل! في حين أن مرض السكري والعقم ومشاكل القلب ليست سوى عدد قليل من الآثار الجانبية للنوم في وقت متأخر.

ما مدى معرفتك بتأثيرات النوم المتأخر والاستيقاظ في الليل؟

 

هل نسيت ضبط ساعتك والاستيقاظ في الوقت المحدد؟ هذا ليس سحرًا على الإطلاق ، ولكنه علم الأحياء. معظم الكائنات الحية على الأرض ، مثل الفطر والنباتات ، لها ساعات للجسم.

 

هذه الساعة دقيقة للغاية وتقع في دماغنا ويديرها الوطاء - وهو بالضبط الجزء من الدماغ الذي يربط العينين بالدماغ. تستخدم ساعتنا الدماغية الضوء لتنظيم دورة الجسم اليومية. تُعرف هذه الدورة علميًا باسم الإيقاع اليومي وتعلمنا بموعد الاستيقاظ والراحة والأكل والشرب.

 

صحيح أننا جميعًا لدينا هذه الدورة ، لكن هذا لا يعني أن هذه الدورة هي نفسها بالنسبة لنا جميعًا. تم ضبط هذه الساعة بشكل مختلف في أشخاص مختلفين. أي أن لديهم أوقات أجسام مختلفة. تسمى هذه الإعدادات المختلفة أنماط chronotypes ولا علاقة لها بتفضيلاتنا. بمعنى آخر ، الأشخاص الذين يفضلون النوم في وقت متأخر من الليل والاستيقاظ في وقت متأخر من الصباح ، يحدث نفس الشيء لهم لأن هذه هي الطريقة التي يتم بها ضبط ساعة الجسم.

منبع :

https://anieh.com/category/%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%d8%a9/

https://did.li/UFPw5

 

https://mub.me/Mz1g

 

https://clyp.it/user/rso5dm5m

https://www.mapleprimes.com/users/JuanStewart4

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11125633

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1646709.page

https://independent.academia.edu/GinaClayton139

http://ufotech.com.vn/members/sheenabonilla1.1072689/

http://edu.fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://anieh.com/

http://fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

 

 https://anieh.com/category/%d9%8a%d8%a8%d9%86%d9%8a/

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 203 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:26

فشرده سازي تصاوير در دوربين مداربسته

اصطلاح Video Compression يا فشرده سازي تصاوير در دوربين مداربسته دسته اي از اقدامات نرم افزاري براي کاهش حجم تصاوير ضبط شده و در عين حال حفظ کيفيت آنهاست. روش هاي گوناگوني براي فشرده سازي در سيستم هاي مداربسته وجود دارند. فشرده سازي در ضبط تصاوير و فيلم دوربين مداربسته در ميزان هزينه هاي ذخيره سازي نقش مهمي دارد. حجم داده هاي تصويري به خودي خود بالاست و زماني که کيفيت تصوير بالا باشد اين حجم بيشتر است. چگونه مي توان هم تصاوير بيشتري ذخيره نمود و هم کيفيت را از دست نداد. فرمت هاي مختلف فشرده سازي براي اين منظور معرفي شدند و هر بار نسخه جديدتري با عملکرد بهتر به آنها اضافه شد. به عنوان مثال فرمت هاي فشرده سازي JPEG ،Wavelet، JPEG 2000،MPEG-2 ،MPEG-4 ، H.264 و MPEG-7 که توسعه آنها موجب بهبود نتايج شد.

 

فشرده سازي فيلم چطور صورت مي گيرد؟

پيش از بررسي روش هاي فشرده سازي فيلم بايد کمي با روش هاي ساده فشرده سازي تصوير يا عکس آشنا شويم. براي فشرده سازي يک عکس روشهاي بسيار متفاوتي وجود دارد که هر يک فرمولاسيون نرم افزاري خود را دارند اما دو روش بسيار رايج JPEG و PNG هستند. بايد بدانيد در شکل خام (BMP)، يک عکس به صورت پيکسل هاي يک به يک ضبط مي شود، يعني اطلاعات هر پيکسل به صورت جداگانه ثبت مي شود که شامل ميزان روشنايي، رنگ و محل پيکسل است. از کنار هم گذاشتن اين اطلاعات يک عکس کامل ساخته مي شود. اين روش طبيعتا ظرفيت بسيار بالايي را اشغال مي کند.

در روش JPEG، نرم افزار با پيدا کردن پيکسل هاي نزديک به هم و ضبط شباهت آنها از نظر رنگي به جاي ثبت پيکسل به پيکسل تصوير، تصوير را به صورت مجموعه اي از شکل هاي رنگي ثبت مي کند (البته اين فقط اصل عملکرد JPEG است، جزئيات نرم افزاري فشرده سازي بسيار گسترده است). در روش PNG عکس به صورت يک فرمول از شکل هايي با رنگ هاي مختلف در مي آيد.

مثلا اگر دايره اي در مرکز تصوير است اين دايره به صورت فرمول يک دايره ثبت مي شود. روش JPEG معمولا در فشرده کردن عکس هاي واقعي بالاترين بهره وري را دارد در حالي که روش PNG براي فشرده سازي طراحي هاي کامپيوتري و ICON ها بهينه است. تقريبا تمام روشهاي فشرده سازي فيلم ها بر پايه JPEG ساخته شده اند. چراکه بيشتر فيلم ها از تصاوير واقعي تشکيل شده اند و اين روش بهينه تر خواهد بود. البته در فشرده سازي فيلم پا را يک قدم فراتر از روش JPEG مي گذارند.

در روش‌هاي رايج فشرده سازي فيلم مانند MPEG گذشته از بررسي پيکسل هاي کنار هم در تصوير، پيکسل هاي مشابه در بين فريم ها هم شناسايي مي شود و به يک مجموعه ثبت مي شوند. در واقع در اين روش، اگر تصوير در بين فريم ها تغييرات زيادي نداشته باشد به مراتب فشرده تر مي شود. اين باعث مي شود قسمت هايي از تصوير که فاقد اتفاقات مهم و حرکت هستند ظرفيت زيادي اشغال نکنند. البته موارد گفته شده تنها پايه هاي فشرده سازي ديجيتال هستند، روشهاي امروزي براي تشخيص شباهت ها در تصاوير و بين فريم ها از مکانيزم هاي بسيار پيچيده اي استفاده مي کنند تا بتوانند نهايت فشرده سازي را در يک فيلم بدون کاهش کيفيت انجام دهند.

 

 

 

 

فشرده سازي تصاوير در دوربين مداربسته به چه صورت انجام مي گيرد؟

دوربين هاي آنالوگ فاقد پردازشگر هستند، پس نمي توانند تصوير را فشرده کنند. اين دوربين هاي تصاوير را به صورت غير فشرده براي دستگاه DVR مي فرستند و فشرده سازي در اين دستگاه انجام مي شود. در دوربين هاي تحت شبکه فشرده سازي تصاوير در داخل دوربين انجام مي شود.

نسل اول از دوربين هاي مداربسته از روش هاي بسيار ساده مانند JPEG يا MPEG استفاده مي کردند. اما امروزه تقريبا تمام دوربين هاي مداربسته حداقل از روش H.264 استفاده مي کنند. در چند سال اخير يک روش بسيار پيشرفته به نام H.265 يا HEVC هايک ويژن براي فشرده سازي مورد استفاده قرار مي گيرد که تا 4 برابر موثرتر از H.264 است.

 

 

 

 

دوربين هاي مداربسته هايک ويژن از چه روشي براي فشرده سازي استفاده مي کنند؟

دوربين هايک ويژن از روش H.264 يا H.264+ (نمونه پيشرفته همان روش با مشخصاتي مشابه H.265) استفاده مي کند. نوع روش فشرده سازي تصاوير در کاتالوگ دوربين يا دستگاه ذخيره ساز نوشته شده است. اما جديدترين ورژن فشرده سازي تصاوير که توسط خود شرکت هايک ويژن ابداع شده است فشرده سازي H.265+ است. تفاوت اصلي آن از نظر عملکرد نسبت به نسخه هاي قبلي، کاهش ميزان بيت ريت (تعداد بيت هايي که در يک واحد منتقل يا پردازش مي شوند) و کاهش مصرف پهناي باند (ميزان انتقال داده ها در بيت در ثانيه (بيت / ثانيه) در آن است.

 

 

 

فشرده سازي H.264 در دوربين مداربسته هايک ويژن

264 در سال 2003 توسعه يافت. همچنين به عنوان کدگذاري پيشرفته ويدئو (AVC) شناخته مي شود، اين فرمت پرکاربردترين فرمت براي ضبط، فشرده سازي و توزيع ويدئو است. H. 264 يک استاندارد شناخته شده فشرده سازي ويدئو براي فيلم هاي ديجيتال با کيفيت بالا محسوب مي شود. H. 264 که با نام MPEG-4 Part 10 يا Advanced Video Coding (MPEG-4 AVC) نيز شناخته مي شود، چندين سطح از حداکثر بيت ريت و وضوح را تعريف مي کند. در سطح بالا، مقدار يکنواختي در پارامترهاي فشرده سازي براي هر کدک وجود دارد. در تمام آنها حفظ کيفيت مورد نظر است اما بيت استريم رمزگشايي پيچيده اي دارد. در واقع سطوح H.264 حداکثر داده و وضوح تصوير را تعيين مي کند.

 

 

 

ساير فرمت هاي فشرده سازي در دوربين مداربسته

  • Motion JPEG

M-JPEG فرمت فشرده سازي تصوير دوربين مداربسته از فرمت JPEG گرفته شده است. JPEG تکنيک فشرده سازي از نوع lossless است. به اين مفهوم که اطلاعات کمي از تصوير حذف در جريان فشرده سازي حذف مي کند. Motion-JPEG يک جريان ويديويي از عکس هايي را ايجاد مي کند که با فرمت JPEG فشرده شده باشند.

  • MPEG

پس از M-JPEG فرمتي ديگر جهت فشرده سازي توسط گروه Motion Picture Expert Group طراحي و معرفي شد. اساس کار اين استاندارد به اين نحو است که قسمت هاي اضافي يا مشابه را حذف مي کند. بخش هاي حذف شده نه تنها در هر تصوير بلکه در بين تصاوير مختلف و مجاور نيز شناسايي و حذف مي شود.

  • MPEG-1

در MPEG-1 از هر تصوير سه فريم متفاوت ساخته مي شود. فريم اول شامل (l-frame)  تمام خصوصيات و اطلاعات مربوط به ساخت تصوير است. فريم دوم P-frame يا فريم پيش بيني  نام دارد اين فريم از فريم اول، تصوير قبلي ايجاد شده است. از آن براي ايجاد تصوير بعدي استفاده مي شود. سومين فريم با نام B-frames که به آن فريم پيش بيني دوتايي  نيز گفته مي شود از دو فريم قبلي و بعدي ساخته مي شود. اين روش فشرده سازي بخش هاي تکراري و زائد را در هر تصوير حذف مي کند. علاوه براين بين تصاوير مختلف نيز با استفاده از مقايسه فريم ها با يکديگر، بخش هاي تکراري را حذف خواهد کرد. نتيجه اين فشرده سازي، کاهش بيشتري از حجم تصوير نسبت به روش JPEG است.

  • MPEG-2 و MPEG-3

MPEG-2 نسخه پيشرفته MPEG است. به عبارت ديگر حاصل اين فرمت کم حجم تر از نتيجه فرمت فشرده سازي MPEG است. اما فرمت فشرده سازي MPEG-3 که ساختاري مشابه MPEG-1 دارد. با اين تفاوت که تصاوير فشرده شده با MPEG-3 با کيفيت بهتري خواهد بود.

  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-توربو-اچ-دي-بولت-5-مگاپي/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-اسپيد-دام-2-مگاپيکسل-تحت-شبکه-2/
  1. https://hiktejarat.com/industrial-adapter/
  1. https://hiktejarat.com/tvt-warranty/

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 466 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:37

قابليت EIS در دوربين مداربسته

زماني که دوربين مدار بسته را در مکان هايي شلوغ مانند خيابان و يا ساختمان هاي شلوغ نصب مي کنيد همواره در معرض تکان ها و لرزش هايي خواهد بود که ممکن است بر اثر باد، باران، عبور و مرور افراد و …ايجاد گردد. اين لرزش ها منجر به کاهش کيفيت تصاوير و ايجاد تاري در آنها مي شوند.

علاوه بر اين، هر چه کيفيت تصوير يک دوربين بالاتر و داراي زوم بيشتري نيز باشد، تاري و نويز را بيشتر نشان داده و لرزش يا تکان خوردن دوربين نيز نسبت به ميزان استفاده از قابليت زوم افزايش مي يابد. به همين دليل توليدکنندگان دوربين هايک ويژن با ابداع شيوه هاي نرم افزاري و همچنين سخت افزاري درصدد افزايش کيفيت تصاوير در شرايط فوق برآمده اند.

يکي از اين شيوه ها استفاده از چيپ تثبيت کننده الکترونيکي يا قابليت EIS است که کيفيت تصاوير را در هنگام لرزش و ارتعاش حفظ مي کند.

 

 

قابليت EIS در دوربين مداربسته

قابليت EIS در دوربين مداربسته روشي براي بهبود کيفيت تصوير با استفاده از پردازشگر الکترونيکي است. قابليت EIS در دوربين مداربسته منجر به کاهش تاري تصوير مي شود که اغلب بر اثر لرزش دوربين ايجاد مي گردد. از طريق الگوريتم هاي مختلف، دوربين قادر به تشخيص پيکسل هاي تصوير، خارج از مرز زمينه ديد استاندارد است (تصاوير گرفته شده به دليل حرکت دوربين). و با استفاده از اطلاعات موجود در اين پيکسل ها تصوير الکترونيکي مي تواند از فريمي به فريم ديگر تعويض گردد تا يک تعادل حرکتي در تصاوير دوربين ايجاد گردد.

اين روش بدين ترتيب تضمين مي کند که تصاوير حاصله واضح و بدون نويز خواهد بود. با اين وجود، در حين اين عمليات تصوير نهايي به صورت خيلي جزئي کوچکتر خواهد شد، زيرا برخي از نقاط مرزي در تصوير از بين مي روند. اين امر مي تواند منجر به کاهش کيفيت تصوير گردد، اما قابل ملاحظه نيست.

 

EIS در واقع يک قطعه سخت افزاري است که معادل نرم افزاري آن همان تکنولوژي DIS است که مخفف Digital Image Stabilization به معناي تثبيت کننده ديجيتالي تصوير است. اما عملکرد قابليت EIS نسبت به آن به مراتب بهتر است.

 

تفاوت EIS و OIS

نحوه عملکرد تثبيت کننده تصوير نوري يا OIS به اين ترتيب است که از طريق فعاليت اجزاي سازنده داخلي دوربين عمل نموده و از اين طريق با حرکات و تکان هاي وارده بر کل بدنه دوربين مقابله مي کند. دوربين لرزش ها را از طريق سنسورهاي حرکتي خود تشخيص مي دهد. سپس به طور خودکار موقعيت لنز يا در برخي موارد حسگر نور را تغيير داده و بدين ترتيب تضمين مي کند که نور همواره به سنسور دوربين برخورد کند.

اما در مقايسه، تثبيت کننده تصوير الکترونيکي يا ديجيتالي EIS راه حلي است که بر اساس تجزيه و تحليل تصاوير گرفته شده در هنگام لرزش دوربين عمل مي کند. بنابراين مي تواند به عنوان يک راه حل واکنش پذير و نه به عنوان پيشگيرانه در نظر گرفته شود.

 

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2525fwd-is/

https://tiamcctv.com/product/hr901-afg-411s/

https://tiamcctv.com/product/td-9441e3d-pe-ar2/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2683g0-izs/

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 462 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:25

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

یکی از محبوب ترین روش هایی که امروزه توانسته است باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد و زیبایی آن ها شود استفاده از روش ارتودنسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارتودنسی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، یکی از محبوب ترین روش هایی که امروزه توانسته است باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد و زیبایی آن ها شود استفاده از روش ارتودنسی است. با استفاده از درمان ارتودنسی می توانید دندان هایتان را زیباتر کرده و ترتیب و نظم آن ها را برقرار کنید. با استفاده از ارتودنسی می توانید ناهنجاری های دندانی را از بین برده و از بروز مشکلات و آسیب های بسیار جدی جلوگیری کنید. اما یک مسئله ای شاید برای افراد بسیار مهم است این است که ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

ارتودنسی ثابت برای اثر بخشی بهتر نیاز به ۱۸ الی ۲۴ ماه زمان نیاز دارد و گاهی ممکن است بر اساس وضعیت فک بیمار این مدت زمان به ۳ سال به طول انجامد. و ارتودنسی متحرک ممکن است ۶ ماه الی ۱ سال زمان برای پروسه درمان نیاز داشته باشد. در صورتی که بی نظمی و ناهنجاری های دندانی بیمار زیاد باشد طبیعی است که مدت زمان درمان ارتودنسی برای ایجاد نظم و ترتیب دندانی افزایش میابد .

ارتودنسی از ۷ مرحله مجزا تشکیل شده است که که این مراحل با توجه به نوع و روش انجام ارتودنسی می تواند متفاوت باشد. بسیاری از افراد سوال دارند که جلسه اول ارتودنسی چقدر طول میکشد؟ نصب ارتودنسی چقدر طول میکشد؟ و جلسه آخر ارتودنسی چه زمانی است؟ در واقع مرحله اولیه برای ارتودنسی که در آن مشاوره و ارزیابی دندان ها، معاینه و قالب گیری دندانی، تصویر برداری و بررسی وضعیت دهان و دندان تعیین می شود برای روش های مختلف در وضعیت های مختلف یکسان است.

نصب ارتودنسی چه قدر طول می کشد؟

همانطور که بالاتر بیان کردیم نصب ارتودنسی دندان تقریبا ۷ جلسه به طول می انجامد و جلسه آخر ارتودنسی در واقع در پایان این مراحل و مرحله هفتم قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا در این مقاله هفت مرحله نصب ارتودنسی را برایتان شرح دهیم. البته ممکن است با توجه به اینکه انواع ارتودنسی مختلفی وجود دارد ، برخی مراحل متفاوت باشد.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

مرحله اول ارتودنسی معاینه، بررسی و ارزیابی وضعیت دهان و دندان ها

اولین مرحله ای که برای درمان ارتودنسی باید بگذرانید مشاوره، معاینه و بررسی دقیق وضعیت دندان هایتان است. در این جلسه باید بیمار دغدغه و خواسته های خود را کاملا بیان کند و هر گونه سوال و بحثی در رابطه با مزیت و معایب این رو دارد از متخصص ارتودنسی جویا شود. در این مرحله باید ناهنجاری های دندان ها، فک و صورت توسط متخصص ارتودنسی مورد بررسی قرار گرفته شود. منظور از معاینه عکس برداری از دندان ها و وضعیت فک بیمار و ارائه دادن یک طرح اصولی و دقیق برای درمان دقیق ناهنجاری موجود در وضعیت دندان ها وفک بیمار است.

جهت ارائه راه حلی دقیق و ارزیابی صحیح باید از دندان ها و وضعیت فک بیمار یک عکس OPG گرفته شود تا ریشه دندان ها و وضعیت فک به درستی مورد سنجش قرار گیرد. ضمنا در این مرحله تقریبا هزینه های مورد نیاز برای انجام این روش تخمین زده می شود و پزشک می تواند روش مناسب برای اجرا بر روی دندان های فرد را تایید کند و می توانید درباره ارتودنسی اقساطی با پزشک خود صحبت فرمایید .

مرحله دوم تهیه قالب از دندان ها و فک بیمار برای آغاز روند درمان ارتودنسی

در واقع مرحله اول از درمان ارتودنسی مرحله قالب گیری از دندان ها است. در جلسه اول که پزشک معاینات لازم و بررسی های مورد نیاز را انجام داد باید در مرحله بعدی که مرحله اولیه ارتودنسی دندان قرار گرفته است قالب گیری از دندان ها و فک بیمار را انجام دهد و آن را به صورت دقیق در پرونده بیمار ثبت کند تا وضعیت اولیه دندان ها برای ارتودنسی مشخص باشد.

مرحله سوم انجام عکسبرداری از دندان ها و وضعیت فک بیمار

طبق تشخیصی که متخصص ارتودنسی می دهد در این مرحله باید یک عکسبرداری انجام شود. این عکیبرداری و اطلاعات دریافت شده از آن باید درون پرونده فرد به صورت کامل ثبت شود. در این مرحله می توانند از دو نوع عکس برداری استفاده کنند. عکس برداری رادیولوژی و عکس برداری فتوگرافی یا همان عکس رنگی.

عکس برداری رادیولوژی یا OPG یکی از رادیوگرافی هایی است که لازمه انجام ارتودنسی می باشد. برای آغاز روند درمانی باید متخصص ارتودنسی نتیجه عکسبرداری شما را با دقت ملاحظه کند و هر گونه اطلاعات در رابطه با دندان یا ریشه دندان را مشاهده کند. در این نوع عکس میزان سلامت و ساختار دقیق دندان ها و فک مورد بررسی قرار گرفته می شود.

 

عکس فتوگرافی یا همان عکس رنگی زمانی تهیه می شود که نیاز باشد بافت سخت وبافت نرم داخل دهان بررسی شود و شاخص های زیبایی را در درمان ارتودنسی برای شما در نظر بگیرند. در این نوع عکس باید ارزیابی زیبایی صورت انجام شود تا در نهایت بر تصمیم پزشک تاثیر گذار باشد.

مرحله چهارم انجام معاینه بیمار پیش از ارتودنسی

در این مرحله باید فک بیمار برای بار دوم به صورت دقیق تر توسط متخصص ارتودنسی بررسی شود و هزینه ها به صورت تقریبی برای بیمار شفاف سازی می شود. در این مرحله باید زمان بندی احتمالی مورد نیاز برای درمان نیز تعیین شود.

مرحله پنجم جای گذاری بریس یا براکت بر روی دندان های فرد

در صورتی که عکس برداری انجام شود و انتخاب بیمار نیز ارتودنسی نامرئی باشد طبیعی است که علاوه بر هزینه بالاتری که باید پرداخت کند می تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه ارتودنسی را انجام داده و پایان پذیرد. در صورتی که ارتودنسی نامرئی نباشد زمانی که نیاز است براکت ها بر روی دندان نصب شود حدود ۲ الی ۳ ساعت به طول می انجامد.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

این مرحله یکی از زمان بر ترین مراحل موجود در این روند درمانی است. زیرا باید براکت به صورت دونه ای بر روی هر واحد دندان قرار داده شود. پس از آن که براکت ها بر ری دندان ها قرار داده شده بود باید با سیم این براکت ها با فشار تعیین شده به یکدیکر اتصال پیدا کنند تا دندان ها بتوانند به میزان لازم حرکت کنند. اگر قصد انجام ایمپلنت و ارتودنسی را دارید مقاله زیر میتواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

مرحله ششم انجام مراحل باقی مانده ارتودنسی دندان

پس از آن که تمامی براکت ها بر روی دندان ها قرار داده می شود باید طبق برنامه ریزی جلساتی تعیین شود که بیمار برای معاینه به پزشک مراجعه کند. این جلسه های از پیش تعیین شده برای بررسی روند پیشرفت و تنظیم حرکت های دندانی است که ممکن است با درد و ناراحتی همراه باشد. در این جلسه ها باید نیروی لازم برای حرکت دندان ها تنظیم شود. در صورتی که در این مرحله کمی درد حس کردید نگران نشوید و فقط در صورت تشدید از مسکن استفاده نمائید.

مرحله هفتم جلسه اخر ارتودنسی و خارج کردن براکت ها از دهان

اگر می خواهید به نتیجه ایده آل برسید و لبخندی زیبا داشته باشید باید همه مراحل ارتودنسی را به دقت و منظم انجام دهید. زمان تعیین شده برای مراجعه جلسات معاینه باید به صورت دقیق رعایت شود و نباید دیر کرد یا زود کردی بین زمان های انجام شده وجود داشته باشد. در جلسه آخر باید براکت ها از دهان خارج شود و از نگهدارنده استفاده شود. از نگهدارنده اغلب برای ثابت نگهداشتن وضعیت دندان ها و فک بیمار استفاده می شود. پس از آن که مرحله اخر ارتودنسی انجام شد می توانید از زیبایی و جذابیت لبخند خود بهره ببرید.

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:25

لینک دوستان

خبرنامه